$ads={1}
Hogyan teheted értékessé a csapatunkat Segítsd a vásárlóinkat abban, hogy megvalósíthassák vágyaikat a kedvezményes áruhitelek segítségével, és szerezd meg elégedett ügyfeleinket, akik visszatérnek hozzánk.
Feladatok, amelyekre számítunk tőled Bemutatod a különböző áruhitelek lehetőségeit a vásárlóknak. Elkészíted az ajánlatokat, létrehozod a hitelszerződéseket, és beküldöd az ügyfelek hitelkérelmeit a banki partnerek online felületein keresztül. A pénztár kezelése készpénzes és bankkártyás fizetés esetén is a te feladatod lesz. Adminisztratív teendőkkel is foglalkozol majd (szervizáruk kezelése, visszáru kezelése, vásárlói panaszok dokumentálása, kiterjesztett garanciák kezelése). Hozzájárulsz a termékek polcokra kerüléséhez is. Folyamatos fejlődésed támogatjuk, és biztosítjuk az oktatásodat (online vagy a veszprémi központunkban), még akkor is, ha még nem rendelkezel MNB vizsgával, nálunk megszerezheted azt.
Amire szükség van a sikeres munkavégzéshez Legalább középfokú végzettség (érettségi). Kiváló kommunikációs készségek. Képesség a szellemi terhelhetőségre. Problémamegoldó képesség, jó problémamegoldói szemlélet.
Miért leszel elégedett velünk Fix alapbér: 315 000 Ft bruttó, és teljesítmény alapú bérezés. Valós átlagos hitelügyintéző-pénztáros fizetés: 463 400 Ft bruttó (2023 január-június időszakára vonatkozó valós átlagos bruttó fizetések, beleértve minden bérelemet és cafeteriát, napi 8 órás munkaidő alapján).
Állás típusa: Teljes munkaidő, Részmunkaidő, Időszakos, Szerződés, Alkalmi, Folyamatos
.