Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóságának, IT Ügyfélszolgálati Osztálya HelpDesk adminisztrátor munkatársat keres.
Főbb feladatok
- A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása az alábbi témákban:
- Jelszó- és jogosultság kezelés;
- Felhasználói- és számítógép fiókkezelés;
- Intranet tartalom szerkesztés;
- SharePoint és Fileshare jogosultság beállítások;
- Exchange felhasználói adminisztráció;
- Active Directory címtár tevékenység.
- A társaság monitoring rendszerének folyamatos figyelése, az érkező riasztások kezelése, megoldása, szükség esetén az eszkalációs folyamat indítása.
- Folyamatos, illetve eseti adatszolgáltatás készítése a vezetők, szakmai társosztályok, belső szolgáltatók, stratégiai szakterületek részére a szolgáltatásokkal és rendszerekkel kapcsolatban.
Munkakör betöltésének feltételei
- Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
- Rendelkezel active Directory és Exchange menedzselési tapasztalattal,
- Jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készséged van,
- Jó tárgyaló-/együttműködési képességgel rendelkezel,
- Jó a problémamegoldó képességed,
- Kezdeményező, proaktív típus vagy.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Megbízható, stabil vállalati környezet.
- Szakmai kihívást jelentő feladatok.
- Hosszú távú, biztos munkahely.
- Jó csapat!
Egyéb
- A munkavégzés helye: 1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
- Heti 40 óra, három havi időkeret elszámolásban, 3 műszakban, 7*24-es munkarendben.
- A munkakör azonnal betölthető.
- Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk.
- Jelentkezés: A "Jelentkezés" gombra kattintva küldheted el, vagy a karrier@posta.hu email címre várjuk.
Állás típusa: Teljes munkaidő
Tapasztalat:
- számítógépes ismeretek: 1 év (Preferált)
- adminisztráció: 1 év (Preferált)
$ads={1}